Registracija v noprintZ se izvede tako, da v spletni platformi noprintZ ustvarite svoj uporabniški račun noprintZ in določite geslo za dostop do njega. Za kreiranje vašega uporabniškega računa noprintZ potrebujemo vaš e-poštni naslov. Na vpisan e-poštni naslov bo posredovan aktivacijski link katerega morate potrditi in s tem je registracija zaključena. V primeru težav se obrnite na podpora@noprintz.si.

S pomočjo Google ali Facebook se lahko prijavite v storitev noprintZ. V tem primeru se kot uporabniško ime uporabi elektronski naslov kot ga posredujeta Google ali Facebook. V kolikor ste pri registraciji uporabili uporabniško ime, ki ni elektronski naslov omenjen zgoraj, prijava ne bo uspešna. Hkrati opozarjamo, da Google in Facebook ne omogočata registracije, temveč le prijavo v obstoječ noprintZ uporabniški račun.

Za fizične osebe je uporaba aplikacije noprintZ za prejemanje in shranjevanje eRačunov in garancij popolnoma brezplačna. Za prejemnike eRačunov, ki so pravne osebe ali samostojni podjetniki pa velja cenik.

Za uporabo storitve noprintZ potrebujete elektronsko napravo z dostopom do interneta in spletni brskalnik ali mobilni telefon, tablico ali drugo mobilno elektronsko napravo, ki ima naložen operacijski sistem iOS ali Android. Na napravo si naložite mobilno aplikacijo noprintZ, ki je brezplačno dostopna v spletni trgovini App Store (za uporabnike operacijskega sistema iOS) oziroma v spletni trgovini Google Play (za uporabnike operacijskega sistema Android) ali z obiskom spletne strani https://app.noprintz.si

Kot uporabniško ime uporabite ime, ki ste ga vnesli ko ste se registrirali za uporabo noprintZ storitve. To je lahko poljubno ime ali vaš elektronski naslov.

V aplikaciji uporabite možnost ponastavitev uporabniškega imena/gesla.

V kolikor ste pozabili geslo uporabite možnost ponastavitev gesla. Podati morate svoj email ali uporabniško ime. Nato sledite navodilom, ki jih prejemte v elektronskem sporočilu posredovanem na vaš elektronski naslov.

Ne, noprintZ vam bo pošiljal samo informacije, kadar bo kaj pomembnega in vas bo potrebno obvestiti. Ob prejemu računa vam bo noprintZ posredoval notifikacijo, da ste ga uspešno prejeli.

V aplikaciji se lahko pojavijo reklame posameznih trgovcev (znotraj računa, na način kot bi jih prejeli na tiskanem računu) in proizvajalcev (znotraj liste računov).

Seveda. Znotraj menija, ki je v zgornjem desnem kotu, najdete možnost “nastavitve obvestil”. Tu lahko poljubno izklopite ali vklopite obvestila.

Obvestilo o prejemu računa je lahko vklopljeno na enem mobilnem telefonu. Kadar želite imeti obvestila na novem mobilnem telefonu, izberete meni v zgornjem desnem kotu in znotraj možnost “nastavitve obvestil”. Tu lahko poljubno izbereta katera obvestila želite prejemati. Istočasno se prejemanje obvestil na predhodnjem mobilnem telefonu izklopi. Možnost prejemanja obvestil ni podprta na prenosnikih, desktop računalnikih in tablicah.

Računi, katere je uporabnik prejel avtomatično s strani registriranih trgovcev se ne morejo popravljati, lahko pa se brišejo. Računi, ki so bili dodani ročno, pa imajo možnost popravljanja.

Žal noprintZ ne more restavrirati računov, ki so bili zbrisani.

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva izbris osebnih podatkov povezanih z računom, vendar mora v izogib zlorabam najprej prikazati lastništvo. Za izbris računa uporabnik posreduje zahtevek na mail dpo@noprintz.si

Neaktivne uporabniške račune bomo redno brisali. Uporabniški račun se šteje za neaktivnega, če uporabnik 24 mesecev ne prejme nobenega računa na svoje uporabniško ime. V izogib neželenim izbrisom in s tem slabi volji, bomo uporabniku poslali e-pošto z opozorilom dvakrat, en mesec ter en teden pred izbrisom. Tako sporočilo bo vsebovalo tudi povezavo, s katero lahko uporabnik poda zahtevek za takojšnji izbris uporabniškega računa.

Ne, žal noprintZ ne more prikazati ali poiskati računov uporabnikov preden so se prijavili na psrejem storitve. Prav tako ne more prikazati ali poiskati računov, ki niso bili prejeti v elektronski obliki na platformi noprintZ.

V sekciji “kartice” izberete “+” in poskenirate barkodo na kartici zvestobe s telefonom. V kolikor želite lahko podatke ročno vnesete. V tem primeru pretipkajte številko, ki je pod barkodo. Če pretipkate katero drugo številko, se vam barkoda ne bo izrisala pravilno in ne bo uporabna na blagajni. OPOZORILO: Pri karticah Spar obvezno poskenirajte črtno kodo, saj številka kartice, ki je poleg ni enaka bar kodi.

V kolikor želite povezati lojalnostno kartico trgovca z noprintZ kodo lahko to izvedete na prodajnem mestu trgovca, ki je izdal lojalnostno kartico in to sporočite zaposlenemu na blagajni. Ob prvem nakupu predložite lojalnostno kartico trgovca in vašo noprintZ kodo. Na spletni platformi, se bo v rubriki kartice prikazala povezava lojalnostne kartice trgovca in noprintZ kode. Od tega trenutka dalje je dovolj, da zaposlenemu na blagajnem mestu sporočite, da želite digitalni račun in uporabite le lojalnostno kartico. Povezavo se vedno lahko razveže v spletnem portalu noprintZ.

Da, v kolikor je storitev noprintZ na voljo v drugi državi pri trgovcu pri katerem opravite nakup. Pri katerih trgovcih in katerih državah je na voljo storitev noprintZ najdete tukaj.

Z veseljem spremljamo uporabniške izkušnje in ideje na naši Facebook strani.

Dokler se trgovec ne registrira na storitev noprintZ je potrebno ročno dodati račun v aplikacijo noprintZ. Predlagamo, da govorite s trgovčevo pomočjo strankam. Velikokrat se zgodi, da trgovci pristopijo k storitvi kadar stranke tako želijo.

Listo trgovcev, ki ponujajo noprintZ storitev najdete tukaj.

V aplikaciji izberete možnost “vnos računa”.

V kolikor imate na računu QR kodo, jo lahko skenirate in na ta način predizpolnete polja. Lahko tudi ročno vnesete ali popravite predizpolnjena polja. Polja označena z “*” so obvezna. Kadar v spustnem seznamu “Trgovcev” ne najdete vašega trgovca izberite drugo in v polje opis dodate ime trogvca. Računu lahko dodate tudi podatke in sliko o garanciji.

Tako pri avtomatično prejetem računu kot tudi ppri ročno vnešenem imate možnost dodati garancijo. Zato izberete “Dodaj izdelek z garancijo”. Poleg vnešenih podatkov (podatki označeni z “*” so obvezni) lahko garancijo tudi slikate in jo pripnete zraven.

Žal. Zaenkrat to ni na voljo, lahko pa uporabljate spletno aplikacijo, ki je dosegljiva na https://app.noprintz.si

V kolikor je trgovec pristopil k naši storitvi in posreduje račune v elektronski poti direktno na vaše uporabniško ime: Zahteve glede računov se razlikujejo od trgovca do trgovca. Večinoma ga potrebujejo, da ga najdejo v svojem sistemu in zato potrebujejo številko računa, ki vam je bil izdan. Določeni imajo lahko tudi procesne zahteve in dejansko potrebujejo fizični račun. Zato vam svetujemo, da dotičnega trgovca vprašate vnaprej ali bo sprejel račun/garancijo na vpogled ob morebitni zamenjavi izdelka oziroma uveljavljanju garancije. S prodajalnami s katerimi sodelujemo imamo načeloma dogovor, da se trgovec strinja, da bo sprejel elektronski račun in elektronsko garancijo na vpogled za potrebe zamenjave ali uveljavljanja garancije. Nekateri trgovci imajo še vedno zahteve, ki med drugim vključujejo dostavo računa (bodisi preko našega sistema, preko elektronske pošte ali pa da se račun/garancija natisneta). V prihodnosti pričakujemo in delamo na tem, da bodo vsi sprejemali elektronske račune na vpogled. Zato vam svetujemo, da dotičnega trgovca vprašate vnaprej ali bo sprejel račun/garancijo na vpogled ob morebitni zamenjavi izdelka oziroma uveljavljanju garancije.

V kolikor pa ste račun dodali ročno in ga slikali (ter dodali in slikali morebitno garancijo): S tem trgovcem po vsej verjetnosti še nimamo dogovora zato vam svetujemo, da ga vprašate v naprej ali bo sprejel račun/garancijo na vpogled ob morebitni menjavi izdelka oziroma uveljavljanju garancije.

Če želite pristopiti k uporabi sistema noprintZ tudi za vaše kupce, nam pošljite mail s sledečimi podatki:

  • vaša firma
  • vaš ponudnik blagajne
na elektronski naslov pristop@noprintz.si

V roku 48 ur boste prejeli nadaljna navodila za pristop k storitvi noprintZ.

Posvetujte se s svojim ponudnikom vašega blagajniškega programa. noprintZ portal je za vse ponudnike blagajniških programov brezplačen, morajo pa ga vgraditi v vač blagajniški program.

Trenutno so v uporabi:

  • noprintZ koda, ki jo potrošnik prejme ob registraciji v portal ali pa na promo materialih
  • kartica zvestobe, ki jo potrošnik poveže z noprintZ kodo tako, da obe pokaže znotraj posameznega nakupa.
V razvoju pa so:
  • plačilna kartica, na način, da jo potrošnik sam poveže znotraj aplikacije, vi kot trgovec pa morate za identifikacijo preko plačilne kartice imeti POS terminal povezan z blagajno;
  • Instant payment, v primeru, da se bo potrošnik znotraj intant payment aplikacije odločil za prejemanje e računov na noprintZ.

Identifikacija potrošnika s plačilno kartico je mogoča le v primeru, da sta blagajna in POS med seboj povezana. Za povezavo se pozanimajte pri svojemu ponudniku blagajniškega programa oziroma POS storitev.

Če želite pristopiti k uporabi sistema noprintZ tudi za vaše kupce, nam pošljite mail s sledečimi podatki:

  • vaša firma
  • vaš ponudnik blagajne
na elektronski naslov pristop@noprintz.si

V roku 48 ur boste prejeli nadaljna navodila za pristop k storitvi noprintZ.

Uporabniško ime in geslo vam je bilo dodeljeno in posredovano v okviru navodil za pristop k storitvi noprintZ.

Če ste podatke izgubili, pošljite mail na pristop@noprintz.si s podatki:

  • vaša firma
  • številko pogodbe

V najkrajšem možnem času vam posredujemo uporabniško ime in povsem novo geslo.

Menjava POS terminala ne vpliva na delovanje storitve noprintZ.

Nova blagajna mora imeti najmanj isto verzijo blagajniškega programa (podpirati mora storitev noprintZ) ter vnesene potrebne podatke noprintZ sistem (naslov, kamor se pošilja eRačune (URL), uporabniško ime in geslo). Preverite pri vašem ponudniku blagajniškega programa kako omenjene podatke vnesete lahko pa nam pišete na podpora@noprintz.si in vam bomo poskušali pomagati.

Trenutno je noprintZ lojalnostni program v razvoju. V primeru, da želite biti obveščeni o poteku razvoja in začetku delovanja noprintZ lojalnostnega programa se prijavite na obvestila preko info@noprintz.si.

Ob nakupu pri katerem potrošnik prejme e-račun na noprintZ portal se ob vsakem računu potrošniku pojavi vprašanje, ki ga odgovori s oceno od 1 do 5. Kupci bodo prejeli splošna vprašanja določena s strani noprintZ ali pa vprašanja, ki jih bo določil trgovec sam.

Splošna anketa za kupce (klasičnih preddefiniranih 5 vprašanj) je brezplačna za vse stranke, ki uporabljajo noprintZ platformo za pošiljanje e računov svojim kupcem. Do odgovorov vaših kupcev pridete na način, da nam pišete na podpora@noprintz.si in poslali vam bomo podatke zbrane za vaše kupce.

V primeru, da bi želeli imeti v anketi dodatna vprašanja pa bodo le ta plačljiva in sicer glede na težavnost programiranja vprašanj. Zaradi tega se z povpraševanjem obrnite na podpora@noprintz.si

V pripravi imamo dodatno funkcionalnost noprintZ portala, ki bo vsem strankam omogočala vpogled v odgovore njihovih potrošnikov v realnem času.

Uporaba osnovnih funkcij portala noprintZ je brezplačna. Med osnovne funkcije spada tudi pošiljanje e računov končnim kupcem, kar nadalje tudi pomeni, da pri vsakem izdanem e računu privarčujete porabljen papir in zmanjšate uporabo tiskalnika.

V primeru uporabe noprintZ portala, tiskanje računov ni potrebno, za kar smo pridobili tudi mnenje FURSa. V primeru, da bi mnenje želeli prebrati nam pišite na info@noprintz.si

Prihodnost je tukaj, ne zamudite je!

Povežite vaš sistem z aplikacijo noprintZ in omogočite vašim kupcem, da uporabljajo okolju prijazne in priročne eRačune, kot jim to že omogoča veliko drugih trgovcev.

alternative